P-47 byl poháněn silným hvězdicovým motorem a ve své době byl nejtěžším jednomotorovým stíhacím letounem. Od ledna 1945 pak dostala verze P-47M ještě silnější motor "R2800-57C Double Wasp" s turbodmychadlem. Vyzbrojena byla osmi 0,5 palcovými kulomety, které výrazně zlepšily také její útočný potenciál. V průběhu posledního měsíce války byl P-47M Thunderbolt dokonce ještě úspěšnější než kdy dřív a zdárně zničil spoustu Me262.
Těžce ozbrojené P-47 bylo nejtěžším jednomístným stíhacím letadlem druhé světové války. Verze P-47M byla jeho posledním výrobním modelem. Sloužila u slavného 56. stíhacího křídla amerického letectva.
- Detailní povrch pláště letadla
- Detailní pilotní kabina s přístrojovým panelem
- Detailní hvězdicový motor
- Pohyblivá vrtule
- Detailně provedený podvozek
- Křídelní rakety
- 2 vnější palivové nádrže
- Potisky pro dvě verze USAAF