Mosquito byl největší lehký bombardér druhé světové války. Jeho výkon a rychlost dokázaly překonat pouze první německé tryskové stíhací letouny. Jako jedno z nejrychlejších a nejlépe ovladatelných letadel druhé světové války se všestranné Mosquito velmi dobře osvědčilo jako přesný denní i noční bombardér a také jako naváděcí a průzkumné letadlo. Stíhač, postavený především ze dřeva, vstoupil do služby u RAF v roce 1941 a pro své výjimečné výkony si vysloužil přezdívky "Překližkový bombardér" nebo "Dřevěný zázrak". Díky své nízké hmotnosti a silným motorům Merlin, z nichž mu každý dodával výkon 1650 koní, dokázal dosáhnout maximální rychlosti 612 km/h. Verzi Mosquito B Mk.IV používaly od roku 1942 pro přesné bombardování dvě eskadry RAF, přičemž jedním z jejich úspěchů bylo osvobození francouzských odbojářů 18. února 1944. Později sloužila u celkem 6 eskader britského letectva v přední linii.
- Historický Revell forma
- Strukturované povrchy
- Detailní kokpit s přístrojovou deskou
- 2 Pilotní čísla
- Detailní RR Merlin motory
- Pohyblivé vrtule
- Detailní podvozek
- Podvozek lze upevnit p nebo dolů
- Podrobné směrovka
- Jeden odnímatelný kryt motoru
- Decal Set pro 2 verze RAF:
- DeHavilland Mosquito Mk.IV, NO. 627 Squadron, Royal Air Force, Woodhall Spa, Anglie, červen 1944
- DeHavilland Mosquito Mk.IV, číslo 105 Squadron, Royal Air Force, Marham, Anglie, prosinec 1942