Ke konci druhé světové války byli bratři Reimar a Walter Hortenovi dva nejznámější designéři tzv. létajících křídel v celém Německu. Své zkušenosti v této oblasti s sebou přinesli do speciální jednotky, která, jako Sonderkommando 9, zodpovídala za vývoj těchto unikátních bezocasých celokřídlých letounů. Vývoj stroje známého jako Horten Ho IX, vybaveného dvěma proudovými motory BMW 003A-1, započal v roce 1942. Zatímco první exempláře mohly být vyráběny pouze jako kluzáky kvůli potížím s proudovými motory, druhý prototyp získal motor Jumo 004B-1. Svůj první let absolvoval V2 v roce 1944 a podařilo se mu dosáhnout rychlosti přes 780 km/h. Výroba Hortenů byla později přemístěna do Gothaer Waggonfabrik a označení letounu se tak změnilo na Go 229. První stroj z továrny Gothaer Waggonfabrik, Go 229 A-O V3, dostal motor Jumo 004-C.
- Povrchové detaily s plastickými spoji panelů pláště
- Podvozek lze sestavit buď vysunutý, nebo zatažený
- Detailně zpracovaný nos letadla a hlavní podvozek
- Detailně zpracovaná pilotní kabina s přístrojovým panelem
- Dva 30 mm kanóny
- Detailní imitace přední části motoru a zadních trysek